Rata de răspuns: statistică despre cum răspundeţi la solicitările de informaţii de la pacienţi

„Rata de răspuns” – dacă răspundeţi sau nu solicitărilor de informaţii de la pacienţi şi cât de rapid – este acum afişată în profilul dvs.

Analiza noastră a arătat că aproximativ 40% din solicitările de informaţii trimise prin intermediul site-ului nostru nu primesc răspunsuri de la medici în interval de o săptămână. Dorim să îmbunătăţim serviciile noastre pentru vizitatori şi, în acelaşi timp, să recompensăm medicii care comunică la timp cu pacienţii potenţiali, chiar dacă nu pot furniza informaţiile dorite de pacienţi.

Cum funcţionează
Trimitem un e-mail în care solicităm feedback de la toţi clienţii potenţiali care vă trimit solicitări de informaţii prin intermediul formularului din profilul dvs. Clienţii primesc e-mailul după 7 zile de la trimiterea solicitării de informaţii către dvs. Clienţii pot face clic pe unul dintre cele cinci scoruri de evaluare din e-mail pentru a raporta dacă au primit un răspuns de la dvs. în interval de 24 de ore, 1-2 zile, 3-4 zile sau 5-7 zile ori nu au primit niciun răspuns în interval de 7 zile.

Nu întrebăm ce răspuns au primit de la dvs., ci numai dacă au primit sau nu un răspuns.

Rata dvs. de răspuns va fi afişată în partea din dreapta a profilului dvs. după ce cel puţin trei dintre clienţii dvs. potenţiali au făcut clic pe unul dintre scorurile de evaluare enumerate mai sus.

Dacă aveţi o Rată de răspuns redusă, este posibil să fiţi contactaţi în viitor de mai puţini clienţi potenţiali.

Vă rugăm să răspundeţi tuturor solicitărilor de informaţii de la pacienţi, chiar dacă scrieţi un simplu „Nu”.

Publicat: 13.10.2014