Dacă doriţi ca recenziile dvs. pozitive să pară legitime, aveţi nevoie şi de recenzii negative. Pacienţii au mai multă încredere în recenzii dacă unele dintre ele sunt complet sau parţial negative. Veţi obţine rezultate optime dacă solicitaţi tuturor pacienţilor dvs. să lase feedback – o recenzie negativă din când în când se va pierde în abundenţa de recenzii pozitive.

Pacienţii sunt suficient de inteligenţi pentru a recunoaşte recenziile false pe care le pot scrie unele clinici sau unii doctori în beneficiu propriu. Pacienţii aleg (conştient sau subconştient) anumite caracteristici ale recenziilor. Recent, New York Times a publicat un articol despre cum recunosc utilizatorii recenziile false. Cine crede că utilizatorii vor fi păcăliţi de recenzii false va fi foarte dezamăgit. Scopul principal al recenziilor este de a permite autorilor lor – clienţii mulţumiţi – să comunice cu pacienţii potenţiali.

Pacienţii vor lua în cele din urmă decizii bazate pe experienţele/recenziile/recomandările pe care le găsesc pe Internet şi decid (conştient sau subconştient) să le creadă. Pentru mai multe informaţii, consultaţi: (Blemish Effect: The positive effect of negative information).

Concluzie:

Majoritatea pacienţilor dvs. sunt mulţumiţi de serviciile pe care le oferiţi. Ar trebui să solicitaţi tuturor pacienţilor pe care îi operaţi să trimită o recenzie. Recenziile negative ocazionale nu vor avea un impact major asupra dvs. Recenziile uşor negative sau cele referitoare la un anumit aspect al operaţiei se echilibrează global dacă aveţi suficiente alte recenzii pozitive.
Un bun exemplu al acestui principiu este mărturia unuia dintre pacienţii dr. Záruba.

Publicat: 19.02.2015