Ce complicaţii şi efecte adverse apar după aplicarea Botoxului?

Ce complicaţii şi efecte adverse apar după aplicarea Botoxului?

FAQ
FAQ
  • 120 Aprecieri
Aş vrea să îmi îndepărtez ridurile cu ajutorul Botoxului, dar mă tem de posibilele complicaţii. Care sunt complicaţiile şi efectele adverse cele mai frecvente după aplicarea Botoxului?
Corina Dumitru  |  Vizitatorul
  • 1 răspunsuri
eu am facut aceste injecii,efectul are loc dupa 4 zile este super, dar vreau sa spun ca a doua zi de la injectare au inceput simptome de gripa de care nu am scapatasa usor,(noiembrie---aprilie)sa fie o reactie adversa?


Dr. Ioan Adrian Oancea  |  Basic member  |  Chirurgia plastica  |  Alba Iulia
  • 80 răspunsuri
  • 8 Aprecieri
Complicatiile sunt foarte rare daca aceasta procedura este aplicata corect. Unele sunt asimetria sprancenelor, senzatia de "pleoape grele", senzatii de amorteala sau furnicaturi, etc. Toate acestea dispar de regula dupa cateva saptamani.
Efectele adverse - la fel de rare - se suprapun situatiilor descrise mai sus.
Oricum, medicul Dv. va va putea explica in detaliu aceste lucruri inainte de injectare.
AESTHETICA Constanta  |  Basic member  |  Constanta
  • 80 răspunsuri
Se poate spune ca cea mai intalnita dintre complicatii (desi cu o frecventa destul de scazuta) este o mica vanataie de 2-3mm la locul punctiei. Se poate acoperi cu fond de ten dupa 12 ore. O alta complicatie - mult mai rara atata timp cat procedura este efectuata corect- este o eventuala asimetrie ( o sparanceana sau o pleoapa mai cazuta) -asimetrie corectabila cu o mica completare.
Reactiile adverse sunt rar intalnite si toate sunt temporare.
Dr. Banacu Ana Luminita  |  Premium member  |  Chirurgia plastica  |  Bucureşti
  • 372 răspunsuri
  • 58 Aprecieri
o complicatie poate fi dispersia botoxului in alte fibre musculare; este temporara, trece dupa 3 luni, dar nu exista tratament de corectie.
laylla  |  Vizitatorul  |  Galati
  • 2 răspunsuri
la o zi dupa injectarea cu botox in frunte, mi s-a facut o umflatura la at in zona tiroidei, si mi s-a inrosit in primele 2 zile si ma manca. este despre ceea ce vorbiti dvs? sau altceva mai grav? trece de la sine in 3 luni? off, sunt destul de ingrijorata. am respectat tot ceea ce mi s-a spus de catre dna doctor, si totusi e ciudat.

Raspundeti la laylla

Dr. Banacu Ana Luminita  |  Premium member  |  Chirurgia plastica  |  Bucureşti
  • 372 răspunsuri
  • 58 Aprecieri
Nu are nici o legătura ceea ce spuneti cu injecția de botox
Mai degrabă aveți o alergie la ceva

Raspundeti la Dr. Banacu Ana Luminita

laylla  |  Vizitatorul  |  Galati
  • 2 răspunsuri
mi-a trecut roseata din zona gatului, si mancarimea...inca mai este putin umflat gatul in zona tiroidei,,,dar asa ce m-am speriat. umflatura este destul de lunguta, se int9nde un pic cam 4-5 cm, in forma de lantisor. a mai dat inapoi dar m-am speriat. banuiesc ca m-a piscat si ceva de gat atuncea in ziua respectiva. oricum m-am speriat...sper sa dea inapoi definitiv.
Adi  |  Vizitatorul  |  Bacau
  • 1 răspunsuri
1) Am avut vanatai nesemnificative care au trecut la cateva zile.
2) Deasemenea, cand injectiile au fost prea adanci in zona fruntii, am avut dureri de cap serioase. (depinde de experienta persoanei care administreaza injectiile).
3)Dupa o perioade de timp (nu stiu dace e numai datorita varstei, sau am dezvoltatat resistenta la Botox) perioda intre tratamente s-a scurtatat. La 45 ani aveam nevoie de 25 unitati la 12 luni, la 52 ani am nevoie de 50 unitati la 6-8 luni. Bineinteles ca la 52 ani am mai multe riduri- motiv pt care doza a crescut.

Mai multe recenzii precum aceasta

dorina .zalau 28.11.2011
Este de valoare

recomand tuturor celor care vor sa_si faca operatii estetice .acest medic pt ca este un medic de nota 10.

Proceduri relevante

BOTOX

97% au zis că merită. Pe baza celor 846 (de) evaluări ale pacienţilor.

Specialişti din regiunea dumneavoa